Wiadomości Branżowe

Czego obawiają się twoi klienci?

Czego obawiają się twoi klienci?
Sektor usług rządzi się swoimi prawami. Bezwzględna era prosumenta, w której to klient posiada wiedzę o produktach i usługach oraz chętnie się z nią dzieli, zobowiązuje nas do ciągłego monitorowania informacji pojawiających się w sieci. Okazuje się bowiem, iż opinie w Internecie to najcenniejsze źródło informacji oraz czynnik warunkujący sukces bądź porażkę poszczególnych usług.O ile, w przypadku sprzedaży lub zakupu sprzętu elektronicznego decyzja podejmowana przez klienta wydaje się być dziecinnie prosta, o tyle zlecając np. remont mieszkania ciężko przewidzieć oczekiwany rezultat. Decyzję o zakupie danego produktu ułatwia fakt, iż dobra można wypróbować, dotknąć. Równocześnie, ciężko byłoby „zmierzyć” nowy, zgrabniejszy nos lub poprosić ogrodnika o próbne koszenie trawnika. Nie sposób pójść do kina na kilka seansów, płacąc tylko za ten, który przypadnie nam do gustu. Według ostatnich publikacji GUS, firmy usługowe wytworzyły w ubiegłym roku ok. 63,6 % wartości dodanej w całej gospodarce krajowej. Tendencja zwyżkowa nie traci impetu. Dbając o sukces marki, pamiętajmy zatem o

Sektor usług rządzi się swoimi prawami. Bezwzględna era prosumenta, w której to klient posiada wiedzę o produktach i usługach oraz chętnie się z nią dzieli, zobowiązuje nas do ciągłego monitorowania informacji pojawiających się w sieci. Okazuje się bowiem, iż opinie w Internecie to najcenniejsze źródło informacji oraz czynnik warunkujący sukces bądź porażkę poszczególnych usług.

O ile, w przypadku sprzedaży lub zakupu sprzętu elektronicznego decyzja podejmowana przez klienta wydaje się być dziecinnie prosta, o tyle zlecając np. remont mieszkania ciężko przewidzieć oczekiwany rezultat. Decyzję o zakupie danego produktu ułatwia fakt, iż dobra można wypróbować, dotknąć. Równocześnie, ciężko byłoby „zmierzyć” nowy, zgrabniejszy nos lub poprosić ogrodnika o próbne koszenie trawnika. Nie sposób pójść do kina na kilka seansów, płacąc tylko za ten, który przypadnie nam do gustu. Według ostatnich publikacji GUS, firmy usługowe wytworzyły w ubiegłym roku ok. 63,6 % wartości dodanej w całej gospodarce krajowej. Tendencja zwyżkowa nie traci impetu. Dbając o sukces marki, pamiętajmy zatem o tym, iż dobra komunikacja marketingowa w przypadku usług powinna różnić się od tej „produktowej”.

Sprzedaż produktu opiera się na jednej prostej zasadzie. Podkreślamy zalety w taki sposób, aby potencjalny klient, pomimo tego, iż nie jest ekspertem, porzucił obawy i zdecydował się potwierdzić walory za pomocą własnego doświadczenia. Uwydatniamy zatem te aspekty, które konsument może sam zweryfikować. Wyjątkowo komfortowy zestaw wypoczynkowy okraszony hasłem „Usiądź i doznaj przyjemności” to równocześnie komenda oraz ciche przyzwolenie na wzbudzenie pozytywnych emocji względem naszego produktu.

Prowadząc firmę usługową jesteśmy zmuszeni do ciągłego dostarczania argumentów dla swoich potencjalnych klientów. O ile klient nie czuje potrzeby informowania go o wszystkich parametrach usługi, chciałby mieć pewność, iż zostanie ona dostarczona przez eksperta w danej dziedzinie.
Redukując troski swoich klientów warto postawić na dwa atrybuty. Pierwszym z nich jest bogate doświadczenie, czyli przedstawienie siebie, usługodawcy jako mistrza, profesjonalisty. Drugim z nich, jest poszczycenie się poparciem zadowolonych klientów. Nienaganna opinia to klucz do sukcesu. –  mówi Kamila Szwagiel, Product Manager GRUPA365NET.

A to już wiesz?  Strategic Sourcing, Outsourcing i Vested – Strategia kooperacji w praktyce

Najlepszym sprzymierzeńcem kreowania takiego zaplecza jest bez wątpienia Internet. Jego rozwój nie tylko ułatwił aktywną wymianę informacji, ale również uaktywnił grę zwaną marketingowym szumem. Ponad 57% Internautów przyznaje się, iż to właśnie sieć stanowi dla nich najcenniejsze źródło informacji.

Wzrastająca w siłę postawa konsumenta aktywnego, który chętnie dzieli się wiedzą o produktach, przez co wpływa na ich jakość, daje ogromne pole do popisu. Wielu producentów bagatelizuje taki potencjał i rezygnuje z monitoringu głosu prosumentów, dochodzącego z sieci. Niesłusznie. Głos internautów z dnia na dzień nabiera coraz większego znaczenia. Coraz częściej pełnią oni role najlepszych ambasadorów marki. Opinie i rekomendacje klienta są nie tylko główną determinantą zakupu, ale stanowią również swoistą przeciwwagę dla przekazu reklamowego. To właśnie tutaj, w sposób szybki i wygodny potencjalny klient przekona się lub zniechęci do zakupu.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet – gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło GRUPA 365 NET. Dostarczył netPR.pl

hastagi na stronie:

#czego obawiaja sie policjantki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy