Wiadomości Branżowe

Samsung zaprezentował, jak wdrażać innowacje technologiczne w biznesie

Samsung zaprezentował, jak wdrażać innowacje technologiczne w biznesie
W dniach 21-22 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie odbyły się targi Samsung Business Innovation Days. Firma Samsung Electronics Polska wraz z partnerami zaprezentowała swoje najnowsze technologie i rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększać efektywność procesów biznesowych, redukować koszty oraz zdobywać nowe źródła dochodu. Targi odwiedziło ponad 500 gości.W dzisiejszych warunkach rynkowych najlepszym sposobem na osiąganie i zwiększanie przewagi nad konkurencją są innowacje technologiczne. Niemal wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale firmy często wciąż nie wiedzą w jaki sposób wdrażać nowe technologie, aby w efektywny sposób służyły one rozwojowi biznesu. Dlatego podczas Samsung Business Innovation Days pokazaliśmy szereg gotowych do zaimplementowania rozwiązań adresowanych do poszczególnych branż – powiedział Paweł Ziemiński, Dyrektor sprzedaży B2B w Samsung Electronics Polska.Zamiast tradycyjnego klucza produktowego, ekspozycja Samsung Business Innovation Days została zorganizowana w sposób branżowy, dzięki czemu odwiedzający mogli bez problemu znaleźć ofertę przeznaczoną dla

W dniach 21-22 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie odbyły się targi Samsung Business Innovation Days. Firma Samsung Electronics Polska wraz z partnerami zaprezentowała swoje najnowsze technologie i rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększać efektywność procesów biznesowych, redukować koszty oraz zdobywać nowe źródła dochodu. Targi odwiedziło ponad 500 gości.

W dzisiejszych warunkach rynkowych najlepszym sposobem na osiąganie i zwiększanie przewagi nad konkurencją są innowacje technologiczne. Niemal wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale firmy często wciąż nie wiedzą w jaki sposób wdrażać nowe technologie, aby w efektywny sposób służyły one rozwojowi biznesu. Dlatego podczas Samsung Business Innovation Days pokazaliśmy szereg gotowych do zaimplementowania rozwiązań adresowanych do poszczególnych branż – powiedział Paweł Ziemiński, Dyrektor sprzedaży B2B w Samsung Electronics Polska.

Zamiast tradycyjnego klucza produktowego, ekspozycja Samsung Business Innovation Days została zorganizowana w sposób branżowy, dzięki czemu odwiedzający mogli bez problemu znaleźć ofertę przeznaczoną dla ich rodzaju biznesu. W oddzielnych strefach prezentowane były rozwiązania i case study z wdrożeń w branżach takich jak handel, hotelarstwo, gastronomia, transport, opieka medyczna, edukacja czy sektor rozrywkowy i finansowy, a także najnowsze rozwiązania mobilne oraz klimatyzacyjne. Podczas targów swoje najnowsze projekty badawcze pokazało również polskie Centrum R&D Samsung.

Wśród technologii biznesowych prezentowanych przez Samsung i firmy partnerskie były między innymi:

  • Monitory wielkoformatowe, które doskonale sprawdzają się w salach konferencyjnych, salonach sprzedaży, zastępują tablice menu w restauracjach oraz pełnią rolę elektronicznych plakatów;
  • Rozwiązania druku, pozwalające zmniejszać koszty wydruków, kontrolować obieg dokumentów, zabezpieczać dane przed wyciekiem a nawet drukować przy pomocy smartfona;
  • Telewizja hotelowa, dzięki której można w atrakcyjny sposób prezentować dodatkową ofertę hotelu czy zarządzać informacjami dla klientów prezentowanymi w ich pokojach;
  • Technologie mobilne oparte o smartfony i tablety Samsung, dzięki którym można atrakcyjnie prezentować ofertę firmy, zarządzać treścią systemów informacji wizualnej, stworzyć interaktywne menu w restauracji lub zarządzać sprzedażą lub rozliczeniami z klientami z dowolnego miejsca;
  • Monitory biurowe, również w jakości 4K, poprawiające nie tylko komfort i ergonomię pracy ale też jej wydajność dzięki możliwości jednoczesnej pracy na wielu oknach programów.
A to już wiesz?  ING Liderem Klimatycznym

Podczas targów przeprowadzona była także seria szkoleń prezentujących szczegółowo możliwości najnowszych technologii Samsung oraz pomysły na ich innowacyjne wykorzystanie w biznesie.

Targi Samsung Innovation Days odbyły się pod patronatem “Rzeczpospolitej”. Partnerem edukacyjnym wydarzenia była firma Action Centrum Edukacyjne, a branżowym – miesięcznik „Hotelarz”.


dostarczył: infoWire.pl

Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy