Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Do nowych biurowców Olivia Business Centre, przy ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku mogą się wprowadzać najemcy. Inwestor dostał pozwolenie na użytkowanie budynków Olivia Point i Olivia Tower.Tym samym do trzech (siedem docelowo) wzr
Poczta Polska uruchomiła pierwsze Pocztowe Strefy Finansowe czyli wydzielone, profesjonalne stanowiska do sprzedaży produktów finansowych. Dziś ruszyło 6 stref w krakowskich i poznańskich placówkach pocztowych. Do końca marca
Adyen uruchamia rozwiązanie do walki z oszustwami na platformach typu marketplaceTechnologię jako pierwsza wdroży platforma crowdfoundingowa GoFundMeWARSZAWA (31 sierpnia) – ADYEN, globalna platforma płatnicza wybierana prz
Data publikacji: 2016-12-21, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie liczba oszustw w sektorze finansowym i ubezpieczeniachKategoria: BIZNES, , branża finansowa, ubezpieczyciele, sektor finansowy, SAS Institute, wyłudz
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg