Skip to content
czwartek, 18 grudnia, 2025
Latest:
  • Parlament Europejski chce nagłośnić sytuację więźniów politycznych. Uhonorował dziennikarzy walczących z reżimami w Gruzji i na Białorusi
  • Hyundai notuje czterokrotny wzrost sprzedaży elektryków. Najmocniej rośnie popyt na auta miejskie
  • Polacy przekonują się do zwrotu opakowań. W sklepach Lidl Polska zebrano ponad 140 mln plastikowych butelek i metalowych puszek
  • Świąteczne spotkania sprzyjają rozprzestrzenianiu się wirusów. Eksperci przypominają o znaczeniu szczepień przeciw COVID-19 [DEPESZA]
  • UE coraz bardziej odstaje od USA i Chin w rozwoju AI. To zagraża dobrobytowi i pozycji geopolitycznej Europy

Dopłaty czy dopłata?

Aktualności i wiadomości prasowe: poszukaj pomysłów na dodatkowe pieniądze

  • doplata.pl
  • Aktualności
  • Banki
  • Biznes
  • Dotacje z UE
  • Finanse
  • Firmy
  • Rankingi
  • Wydarzenia

call center

Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie Biznes call center contact center fuzje i przejęcia internet obsługa klienta obsługa klientów PMR Research portale społecznościowe rynek pracy w Polsce

Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie

23 września, 2016 Biura prasowe
Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza koncentrować się na rozwoju pracowników call center INWESTOR outsourcing outsourcing usług pracownicy rozwój biznesu rynek pracy w Polsce usługi biznesowe wzrost zatrudnienia zatrudnienie

Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza koncentrować się na rozwoju pracowników

16 września, 2016 Biura prasowe
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych analiza danych analiza przedsiębiorstwa big data Biznes call center dane obsługa klienta obsługa klientów strony internetowe systemy informatyczne systemy informatyczne dla firm systemy IT

Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych

3 listopada, 2015 Biura prasowe
  • Ukraińscy uchodźcy mają problem z wymianą hrywien na złote czy inne waluty. Polacy również ustawiają się w kolejkach do kantorów
  • Ceny energii zamrożone do końca czerwca 2024 roku. Powrót do taryf powinien się odbywać stopniowo [DEPESZA]
  • Rząd planuje nowe obciążenia podatkowe dla ponad 40 tys. firm. Dla wielu z nich może to oznaczać koniec działalności
  • 60 proc. Amerykanów dobrze ocenia prezydenturę Obamy. Gospodarka i opieka zdrowotna to największe wyzwania dla jego następcy
  • Wskaźnik Wyprzedzający Koniunktury wzrósł we wrześniu do 154,6 pkt. Niewielki wzrost potwierdza, że druga połowa roku będzie gorsza od pierwszej
Ciekawe artykuły

Rynek pracy słabnie, realnie zarabiamy coraz mniej

Przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w kwietniu 2012 roku jedynie o 0,3 proc. w ujęciu rocznym wobec 0,5 proc. w poprzednim miesiącu i konsensusu na tym samym poziomie. – W ujęciu miesięcznym zatrudni

Robert Stalmach w zarządzie NetSprint

Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu firmy i jednocześnie dyrektora zarządzającego Pionu Monitoringu Mediów w NetSprint. Tym samym odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspiera

Monitorowanie doświadczeń użytkownika – nowy cel szefów IT

Monitorowanie doświadczeń użytkownika – nowy cel szefów IT
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war

[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

Data publikacji: 2020-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: [m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na FacebookuKategoria: BIZNES, Firma7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATIO

Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress

Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress
Warszawa, 31 lipca 2018 r. Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress. Zamów wyprawkę szkolną już dziś, a zapłacisz o kilkadziesiąt złotych mnieji otrzymasz rabat na zakupyW ubiegłym roku rodzice wydali na wyprawk�

Zły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP.

Zły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP.
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ

Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietę

Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietę
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ

ING Bank Śląski nagrodzony Godłem Jakości Obsługi

ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś

Sky Club dofinansowany przez nowego inwestora

Spółka Sky Club, organizator wycieczek pod markami Triada i Sky Club, została dokapitalizowana przez nowego inwestora – firmę AK Inwestor. W związku z transakcją  Zarząd Sky Club podjął decyzję o kolejnym pod

Ponad 3,5 mln zł przychodów Plantwear w IV kwartale 2020 r.

Ponad 3,5 mln zł przychodów Plantwear w IV kwartale 2020 r.
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 12 stycznia 2020 r.Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych,
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak rosną, więc firmy stawiają na nowe technologie
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Nasze strony
    kurs jezykowe online Tłumaczenia dla firm szkoła jezyków obcych
rośnie bilans fed, dopłata do hektara, usługi przetwarzania danych definicja, miraculum sezon5 odc 1 po polsku, ile gorczycy na hektar, ile dopłaty do hektara 2011, deficyt informatyków bedzie rósł, gorczyca dopłaty 2011, program do wypełniania wniosków o dopłaty bezpośrednie, kontrole obszarowe 2011
https://www doplata pl/b/zwrot-z-podatku-vat-zz-kl-02/, https://www doplata pl/b/jak-zabezpieczyc-zloto-przed-wykrywaczem-metali/, https://www doplata pl/dna-moze-rozwiazac-problem-masowego-przechowywania-danych-glowne-zalety-to-ogromna-pojemnosc-trwalosc-i-bezpieczenstwo-zapisu/, https://www doplata pl/bank-pocztowy-z-nowa-promocja-kredytow-gotowkowych/, deficyt informatyków bedzie rósł, rośnie bilans fed, główny inspektor informacji finansowej, ile podrozeja paliwa, a lockdown announcement inside the stratcom, /kl/03 co oznacza
Tagi
BIZNESeksportFEDFirmagiełdagospodarkaGPWinflacjaINNOWACJEINWESTORinwestycjejestnieorazPKBRPPrynekstopy procentowewynikizłoty
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.