Biznes Firma

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

Data publikacji: 2020-10-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!
Kategoria: BIZNES, Firma

Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe – 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł! BIZNES, Firma - Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

 

 

Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe – 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 za BAKALIOWE KIESZONKOWE HELIO oraz CZEREŚNIE SUSZONE, DAKTYLE Deglet Nour i EKO ORZECHY WŁOSKIE z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura.

 

Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w obecne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy. W tegorocznej – 14. już edycji prestiżowego badania, pod honorowym patronatem Business Center Club, na finałowym podium znalazła się (i to aż cztery razy!)  – firma HELIO, która zdeklasowała w tym roku konkurencję we wszystkich kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Słone i Słodkie Przekąski, Bakalie i Przekąski Bakaliowe, Przekąski FIT oraz Produkty EKO, BIO, VEGE! 

 

Bakaliowe Kieszonkowe HELIO, czereśnie suszone, daktyle Deglet Nour oraz EKO orzechy włoskie z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura to tegoroczni laureaci plebiscytu Perły Rynku FMCG. Spośród blisko 300 zgłoszonych nowości, to właśnie nowe produkty marki HELIO otrzymały najwyższe nagrody, bo aż 4 złote statuetki! 

 

Warto podkreślić, że nie były to pierwsze nagrody dla HELIO w tym roku. Oprócz 4 złotych statuetek Pereł Rynku FMCG 2020, bakaliowy potentat HELIO także sięgnął wcześniej po Złoty Paragon 2020 – Nagrodę Kupców Polskich, 2 Złote Laury Konsumenta w kategoriach bakalie, a także dodatki do ciast oraz Medal Europejski 2020 za Popcorn do mikrofalówki HELIO. Z kolei SUPERmodna fit przekąska JACKFRUIT HELIO Natura została uznana w tym roku za najlepszy produkt w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020, a także otrzymała prestiżową statuetkę „SUPERPRODUKT Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.  

 

Wszystkie otrzymane w tym roku nagrody są dla nas ogromnym zaszczytem i świadczą o wysokim uznaniu produktów HELIO. Jak podsumował Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu HELIO – Cztery złote Perły Rynku FMCG potwierdzają potencjał sprzedażowy naszych nowości oraz świadczą o sile marki HELIO. Najwyższe podia osiągnęliśmy w kategoriach, które są dla nas kluczowe, a zarazem perspektywiczne i intratne z punktu widzenia detalisty. Produkty eko, przekąski fit, bakalie czy w końcu słone i słodkie przekąski to dziś działy szczególnie chętnie odwiedzane przez konsumentów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł! BIZNES, Firma - Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Similar Posts