Biznes

Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes

Data publikacji: 2020-09-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes
Kategoria: BIZNES,

Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.

Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes BIZNES,  - Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes BIZNES,  - Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.
Hashtagi: #BIZNES #

Similar Posts