Biznes Firma

Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30” dla młodych liderów biznesu

Data publikacji: 2019-12-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30” dla młodych liderów biznesu
Kategoria: BIZNES, Firma

„30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham.

Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30” dla młodych liderów biznesu BIZNES, Firma - „30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham.

Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30”  dla młodych liderów biznesu za nami

„30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham. Co roku trzydziestu uczestników programu spotyka się na comiesięcznych sesjach z przedstawicielami największych firm z całego świata, dyskutując o zagadnieniach, takich jak zarządzanie personelem, rynki kapitałowe czy negocjacje. Właśnie zakończyła się piąta edycja programu.

Program działa od 2015 roku. Opracowany został w taki sposób, aby umożliwić jego uczestnikom włączenie się do istniejącej już sieci kontaktów Izby, a także pokazać im, jak skutecznie prowadzić networking na własną rękę. Piąta edycja „30 under 30” znalazła swój finał w grudniu br.

Program zrzeszający trzydziestu młodych liderów z naszych firm członkowskich służy temu, aby zbudować relacje. Wybrana trzydziestka może poznać ciekawych ludzi, tematy, zawody i siebie nawzajem. Każdy rocznik to grupa wybitnych osób z różnych branż i o różnych zawodach: informatyk z branży logistycznej poznaje prawniczkę specjalizująca się w przejęciach, czy speca od komunikacji korporacyjnej – mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, Dyrektor Zarządzający Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

W programie mogą brać udział managerowie, analitycy, prawnicy oraz inni specjaliści z różnorodnych dziedzin biznesu. Jedynymi wymogami są: wiek poniżej 30 lat, minimum trzy lata doświadczenia zawodowego i zatrudnienie w firmie należącej do AmCham. Program kończy projekt, w przygotowaniu którego biorą udział wszyscy uczestnicy. W ostatniej edycji programu uczestnicy zostali podzieleni na pięć grup. Każda z nich musiała przygotować projekt wsparcia dla Fundacji Ronalda McDonalda.

To, co mnie zaskoczyło niezwykle pozytywnie, to otwartość i zainteresowanie wybranej trzydziestki dziedziną odpowiedzialności społecznej biznesu. Cieszy skala tej otwartości, chęci i kreatywność w tym zakresie. Doceniam bogatą już wiedzę i zrozumienie dla znaczenia takich inicjatyw w budowaniu  wiarygodności marek i ich reputacji. Inspirujące spotkania, których treścią było pomaganie innym, buduje i wystawia jak najlepszą opinię przedstawicielom młodej generacji biznesu – powiedział Krzysztof Kłapa, Prezes polskiego zarządu Fundacji Ronalda McDonalda.

W ciągu ostatnich lat z ogromną przyjemnością obserwowałem jak projekt ten nieustannie się rozwija, stając się nie tylko platformą wymiany kontaktów i wiedzy, lecz również wspólnego dzielenia się doświadczeniami oraz dyskusji na temat odpowiedzialności, a także wartości, jakimi powinien kierować się biznes. Szerokie spektrum przedsiębiorstw należących do Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce stwarza niepowtarzalną okazję do poznania opinii wielu niezwykle ambitnych młodych ludzi, których kariery rozwijają się w rozmaitych branżach – podkreśla Marcin Petrykowski, Dyrektor Zarządzający S&P Global Ratings i jeden z mentorów programu „30 under 30”.

Mogłoby się wydawać, że mentorzy dzielący się swoim doświadczeniem będą podkreślać wagę kariery, kolejnych kroków w życiu zawodowym i określania swojej roli w nowej gospodarce przyspieszającej co chwila do kosmicznych prędkości. Ale to, co kluczowe, kryło się w opowieściach o własnej historii tych ludzi, o seriach przypadków, o niespodziewanych zdarzeniach i nieoczywistych wyborach, które na końcu miały jednak sens – opisuje Agnieszka Śpionek, Managing Consultant w zespole Mastercard Advisors, uczestnik programu „30 under 30”.

Amerykańska Izba Handlowa w Polsce to akredytowana filia Amerykańskiej Izby Handlowej z siedzibą w Waszyngtonie. Istniejąca od 1990 roku izba zrzesza ponad 330 firm i organizacji działających w Polsce. Do grona członków AmCham należą te podmioty, które posiadają silnych amerykańskich właścicieli. Aż 80 jej członków figuruje w prestiżowym indeksie Fortune500.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30” dla młodych liderów biznesu BIZNES, Firma - „30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Firma