Warszawa, 12 lutego 2018 r.Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad ¼ badanych przedsiębiorców w 14. fali badania Bibby MSP Index przeprowadzonego cyklicznie przez firmę faktoringową Bibby Financial Services. Raport pok
W dniu 20.12.2011 spółka Wind Mobile SA zawarła umowę z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na dostawę modułu MRF (Media Resorce Function) stanowiącego element architektury IMS.„IP Multimedia Subsyste
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.– Uważam
Firma Sage sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie oprogramowania Sage ERP X3 u polskiego dostawcy najwyższej jakości materiału szkółkarskiego, w tym drzewek i krzewów: firmie Fructoplant.Wdrożenie rozwiązania Sage ERP X3 potrwa o
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
Ważna zmiana dla przedsiębiorców. Czy postępowanie gospodarcze będzie szybsze?2019-10-28 Już od 7 listopada zaczną obowiązywać zmiany w kodeksie postępowania cywilnego. Zgodnie z nimi wraca odrębne postępowanie gospodarcz
Europejscy politycy znów wspaniałomyślnie uratowali nas od katastrofy. Euro ocalone! 750 mld € unijnej pomocy zostanie częściowo sfinansowane świeżymi banknotami dodrukowanymi przez Europejski Bank Centralny – podaje portal
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz