Przedostatni miesiąc 2012 roku nie przyniósł odwrócenia tendencji obserwowanych już od wielu miesięcy. Bieżąca, trudna sytuacja budownictwa z pewnością nie poprawi się w najbliższym czasie, bo sektor publiczny znacznie ogra
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Materiał prasowy, 23.09.2019Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapu w życiu, jakim są studia. Dla wielu młodych-dorosłych ten moment wiąże się również ze zrobieniem kolej
TUiR Warta zostało uhonorowane przez Home & Market tytułem „Najlepszy Partner w Biznesie” w kategorii „ubezpieczenia”. Do nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie” redakcja „Home & Market” nominuje firmy na pods
Praca w domu staje się coraz popularniejszą alternatywą dla codziennego przesiadywania w biurowcach i firmach. Dla pracownika to wygoda, a dla pracodawcy – oszczędność. Praca w domowym zaciszu wymaga jednak stworzenia sobie w
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
Najlepsze biura maklerskie w Polsce z platformą ComarchMiesięcznik Forbes wraz ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych (SII) opublikowały ranking najlepszych biur maklerskich w Polsce. Pierwsze trzy miejsca zajęły kolejno B
Nawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim z
Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu firmy i jednocześnie dyrektora zarządzającego Pionu Monitoringu Mediów w NetSprint. Tym samym odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspiera
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg