Banki detaliczne z Grupy BRE ponownie zatryumfowały w plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. MultiBank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym, a mBank okazał się liderem bankowości mobilnej oraz jednym z
Zmiany na stanowiskach w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora agencji za
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla BluerankKategoria: BIZNES, FirmaBluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można
Warszawa, 24 sierpnia 2020 r.Informacja prasowa Polski Instytut Ekonomiczny podaje, że pandemia koronawirusa spowodowała ograniczenia aktywności ponad 3 mld ludzi na świecie. Instytut szacuje, że światowa konsumpcja spadnie o
TP i przedstawiciele duńskiej spółki Danish Polish Telecommunications Group, GN Store Nord A/S i GN Cable System A/S, akcjonariuszy DPTG, zawarli dziś ugodę w efekcie której spór między polskim operatore
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
Data publikacji: 2015-07-13, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orange rozwija internet dużych prędkości. Ponad 4 mln gospodarstw domowych w zasięgu najszybszej NeostradyKategoria: BIZNES, , Orange, internet, internet m
Robert Sokołowski, Dyrektor Generalny, Proama: Miniony rok obfitował w wiele fascynujących wydarzeń w ubezpieczeniach majątkowych. Będą one miały wpływ na ten sektor również w kolejnych latach. 1. Największe wydarzenie
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz