Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce – odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skutec
Fortinet ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku Warszawa, 12 sierpnia 2019 r. Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, przedstawił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku. Wybrane pozycje prezent
Rząd na to liczy, ale jego projekt ustawy w tej sprawie deweloperzy przyjęli z mieszanymi uczuciami. Wielu wolałoby ustawę, dzięki której zwiększyłaby się dostępność terenów budowlanychWe wtorek rząd postanowił skierowa
HardGAMMA Ventures (www.hardgamma.com), jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital zainwestował w kolejny startup, którym jest SHOWROOM (www.shwrm.pl) – kompleksowe narzędzie do sprzedaży i promocj
Wojciech Borowski – CEO Grupy Euro RSCG Poland – został wybrany przewodniczącym Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wyboru dokonano podczas Walnego Zebrania Członków SAR i ZAR, w dniu 18
Data publikacji: 2015-02-06, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski rynek nieruchomości komercyjnych na celowniku inwestorów. W ubiegłym roku wartość transakcji wyniosła 3 mld euroKategoria: BIZNES, , Colliers Inte
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informac
Zarząd Grupy Ergo Hestia informuje o złożeniu przez Panią Annę Włodarczyk-Moczkowską rezygnacji ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.Pani Anna Włodarczyk-Moczkowska związana jest z Grupą
Data publikacji: 2015-12-29, 07:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Admiral Boats liczy na zyski ze sprzedaży na południu Europy i Bliskim Wschodzie. Po kryzysie greckim znów rosną zamówienia na łodzie sportowe i rekreacyj