GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
MSP odgrywają kluczową rolę w gospodarce Polski. Stanowią 99,8 proc. wszystkich przedsiębiorstw. Wytwarzają one PKB na poziomie 47,6 proc.. W porównaniu z najwyżej rozwiniętymi państwami europejskimi Polskę dzieli duży dy
Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz
To już pewne – program dopłat z NFOŚiGW ruszy w 2013 r. i potrwa do 2018 roku, a jednorazowe wsparcie dla osób budujących mieszkanie będzie niemal dwukrotnie większe niż zapowiadano i wyniesie do 50 tys. zł brutto dla
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma