mBank wprowadza promocję, dzięki której klienci kupujący bilety lotnicze LOT-u zapłacą o 20 proc. mniej. Wystarczy za kupowany on-line bilet zapłacić kartą kredytową mBanku.– Polacy latają coraz chętniej, w zes
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł – wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne prod
Spółka Sky Club, organizator wycieczek pod markami Triada i Sky Club, została dokapitalizowana przez nowego inwestora – firmę AK Inwestor. W związku z transakcją Zarząd Sky Club podjął decyzję o kolejnym pod
Informacja dla mediówLegia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCoWarszawa, 19 stycznia 2021 r.Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów nap
Informacja prasowaWarszawa, 5.06.2018 r.Telematyka przyszłością transportu?W ostatnich latach firmy transportowe zmagają się z rosnącymi obowiązkami administracyjnymi i coraz większą konkurencją na rynku. Dlatego też stal
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
INELO z projektem rozwoju sztucznej inteligencji o wartości 7 mln złSpółka pracuje nad unikatową na skalę międzynarodową technologią optymalizacji rozwiązań dla transportu ciężkiegoGrupa INELO, dostawca rozwiązań techn
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Agora w ramach podjętej z firmą Admeld współpracy będzie oferować reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym (Real Time B