Tegoroczna majówka może być nie tylko długa, ale i kosztowna. Osoby, które korzystają z kart kredytowych mogą jednak rozłożyć dług z karty na raty. Z danych zebranych przez Expandera wynika, że w ten sposó
Europosłowie z Niemiec, Czech i Polski, przedstawiciele rządów krajów Europy Centralnej, a także coraz mocniejsza delegacja krajowej władzy wykonawczej – kolejni goście specjalni potwierdzają obecność na zbl
Data publikacji: 2015-05-07, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPEES liczy na wzrost eksportu i zysków w 2015 roku. Spółce sprzyjają dopłaty do plantacji ziemniaków skrobiowychKategoria: INWESTOR, , skrobia, ziemnia
12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce – odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skutec
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Szczegółową informację na temat tego, kto może być ostatecznym odbiorcą (projektodawcą)w ramach każdego z Działań SPO RZL oraz w Działaniach Priorytetu 2 ZPORR można znaleźć w opisie Działań w Uzupełnieniach Programó
Data publikacji: 2016-02-15, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną inwestycje Bakallandu w rozwój produkcji i poprawę efektywności pracownikówKategoria: INWESTOR, , Bakalland, bakalie, produkcja, dystrybucja, inwest
Grupa TAURON po zakończeniu pierwszego programu poprawy efektywności, który przyniósł 1 mld zł redukcji kosztów operacyjnych w latach 2010-2012, rozpoczyna podobną inicjatywę. Jej realizacja w latach 2013-2015 ma przynieść o
ING Bank Śląski przygotował dla użytkowników serwisu Facebook konkurs promujący oszczędzanie. Do zadań uczestników zabawy należy m.in. szukanie okazji zakupowych w Internecie i odkładanie zaoszczędzonych w ten sposób pieni
In My Opinion, w skrócie IMO to innowacyjny projekt dedykowany strefie handlowo – usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań skutkujących poznaniem opinii Konsumentów i wdrażaniem ich sugestii. Misja IMO odp