Spółka Sky Club, organizator wycieczek pod markami Triada i Sky Club, została dokapitalizowana przez nowego inwestora – firmę AK Inwestor. W związku z transakcją Zarząd Sky Club podjął decyzję o kolejnym pod
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu kwiecień 2012 r. wyniosła 21,3,mln PLN, co w porównaniu z analogicznym ok
mBank, Millennium i PKO BP to banki najgorzej oceniane przez internautów – wynika z badania Emotrack.pl zrealizowanego przez agencję marketingową Think Kong (On Board San Markos Group) i firmę Zetema – ponad 40% wszystk
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
24 lutego zainauguruję swoją działalność Business Mixer – cykl organizowanych przez Polskę Przedsiębiorczą imprez, na których młode, startujące firmy będą miały możliwość spotkania biznesowych e
mBank rozpoczyna subskrypcję 6-miesięcznej lokaty strukturyzowanej „Czas Złotówki II ”, umożliwiającej osiągnięcie zysku dzięki umocnieniu się narodowej waluty wobec euro. Ostateczne oprocentowanie
PKO Bank Polski wyemitował kolejną transzę 3-miesięcznych obligacji dyskontowych na kwotę 700 mln złotych, w ramach otwartego w czerwcu tego roku programu emisji obligacji własnych na rynku krajowym.Emisja miała charakter niep
W dniu 3 lipca 2012 podpisany został list intencyjny pomiędzy Wind Mobile a wydawnictwem Bauer, dotyczący współpracy w ramach Open Ringback.Poprzez swoje media Bauer będzie odpowiedzialny za zapewnienie skutecznej kom
Roczny wskaźnik inflacji w marcu obniżył się do 3,9 proc. z 4,3 proc. zanotowanych w lutym. – Spadek wynikał przede wszystkim z efektu bazy statystycznej. W marcu 2011 r. zanotowano bowiem rekordowe wzrosty cen żywności