Ponad 10 proc., tyle w 2011 roku wyniosła stopa zwrotu z inwestycji w złoto, to więcej o 2 p. p. niż w przypadku ropy i ponad dwa razy tyle, ile zarobili w tym czasie klienci, którzy kupili bony skarbowe. Teraz …
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
1% dla Fundacji to realna pomoc i piękny dowód zaufania społecznegoW Polsce istnieje ponad 7 tysięcy organizacji pożytku publicznego, czyli podmiotów, mających na celu pomoc najbardziej potrzebującym. Jesień to czas podsumowa
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmi
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Z najnowszego badania firmy Kroll Ontrack wynika, że prawie 50 proc. firm na całym świecie doświadczyło w minionym roku utraty danych – e-maili lub dokumentów służbowych, a ich odzyskanie zajęło każdej z nich przeciętnie