Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
REAS opublikował kolejny kwartalny raport o rynku nowych mieszkań w Polsce. Deweloperzy wprowadzili do sprzedaży zdecydowanie mniej nowych inwestycji niż w poprzednim kwartale, a liczba zawartych transakcji utrzymała się na zbli
Wystarczy niewielki podmuch, aby strefa euro rozpadła się jak domek z kart. Spośród wielu scenariuszy przyszłych wypadków najbardziej prawdopodobny wydaje się ten, w którym główną rolę odgrywa Europe
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi
Firma Ericsson zapewnia dostęp do usług 3G szkołom i szpitalowi w Wiosce Milenijnej Koraro ― łączność ze światem uzyska w ten sposób ponad 55 tys. osób.Ponad 4000 uczniów z dwóch szkół uzyska dostęp do przetwarzania
Spółka Sky Club, organizator wycieczek pod markami Triada i Sky Club, została dokapitalizowana przez nowego inwestora – firmę AK Inwestor. W związku z transakcją Zarząd Sky Club podjął decyzję o kolejnym pod
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informac
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z