OC BRE Ubezpieczenia jest drugim – zaraz po PZU S.A. – najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wyb
Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
Deficyt na rachunku obrotów bieżących – tak jak negatywnie zaskakiwał w poprzednich miesiącach – przyniósł równie nieoczekiwaną pozytywną niespodziankę w marcu. Rachunek bieżący zamknął się
Przedostatni miesiąc 2012 roku nie przyniósł odwrócenia tendencji obserwowanych już od wielu miesięcy. Bieżąca, trudna sytuacja budownictwa z pewnością nie poprawi się w najbliższym czasie, bo sektor publiczny znacznie ogra
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Poczta Polska uruchomiła pierwsze Pocztowe Strefy Finansowe czyli wydzielone, profesjonalne stanowiska do sprzedaży produktów finansowych. Dziś ruszyło 6 stref w krakowskich i poznańskich placówkach pocztowych. Do końca marca
Dzisiaj ING Bank Śląski S.A. podpisał z holenderskim ING Lease Holding NV umowę nabycia wszystkich akcji ING ABL Polska S.A., która jest właścicielem spółek ING Lease Polska oraz ING Commercial Finance Polska. Dzi�
W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadaj