Zeszły tydzień na warszawskim parkiecie okazał się być wzrostowy. Co więcej był to pierwszy tydzień od września 2011 r., w którym każdego dnia główny indeks WIG odnotował wzrost. W skali tygodnia wzmocnił si�
Kulczyk Oil Ventures osiągnęła kolejny sukces produkcyjny na Ukrainie. Dzięki uruchomieniu komercyjnego wydobycia z odwiertu Makiejewskoje-20, Spółka uzyskała rekordowo wysoki poziom produkcji, która na początku listopada wyno
24 lutego zainauguruję swoją działalność Business Mixer – cykl organizowanych przez Polskę Przedsiębiorczą imprez, na których młode, startujące firmy będą miały możliwość spotkania biznesowych e
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej przyjaznego, przejrzystego i nowoczesnego systemu transakcyjnego z nową wizualizacją graficzną.W efekcie m
GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Coraz więcej osób jest zainteresowanych rozliczaniem się z fiskusem przez internet. Co drugi klient ING planuje złożyć zeznanie drogą elektroniczną w przyszłym roku – wynika z ankiety banku.Przybywa osób ro
Katastrofa w Fukushimie, obniżka ratingu USA, zmiany na rynku kredytów hipotecznych, zmiana stawki podatku VAT czy ustawa deregulacyjna to, zdaniem analityków Bankier.pl, najważniejsze wydarzenia mijającego roku. Oto,
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg