Zeszły tydzień na warszawskim parkiecie okazał się być wzrostowy. Co więcej był to pierwszy tydzień od września 2011 r., w którym każdego dnia główny indeks WIG odnotował wzrost. W skali tygodnia wzmocnił si�
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Szczegółową informację na temat tego, kto może być ostatecznym odbiorcą (projektodawcą)w ramach każdego z Działań SPO RZL oraz w Działaniach Priorytetu 2 ZPORR można znaleźć w opisie Działań w Uzupełnieniach Programó
Zarząd Grupy Ergo Hestia informuje o złożeniu przez Panią Annę Włodarczyk-Moczkowską rezygnacji ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.Pani Anna Włodarczyk-Moczkowska związana jest z Grupą
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
Ósma edycja ogólnopolskiego konkursu EYe on Tax spotkała się z rekordowym zainteresowaniem studentów – swój udział zgłosiły aż 642 drużyny. Uczestnicy, studenci kierunków prawniczych i ekonomicznych, zmierzyli się z za
Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą od stycznia br. dokonywać wpłat gotówki w ponad 8 tys. placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Nowa usługa jest wynikiem umowy zawartej przez bank z Pocztą Polską S.A. Kl
Data publikacji: 2016-09-28, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobilis stawia na rozwój połączeń lokalnych. Nie wyklucza w najbliższym czasie kolejnych inwestycjiKategoria: INWESTOR, , Mobilis, połączenia dalekobie�
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn