Data publikacji: 2016-02-15, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną inwestycje Bakallandu w rozwój produkcji i poprawę efektywności pracownikówKategoria: INWESTOR, , Bakalland, bakalie, produkcja, dystrybucja, inwest
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
Od połowy października Sage oferuje przedsiębiorcom wyjątkowo atrakcyjną promocję. Jej celem jest ubezpieczenie firm przed nieprzewidzianymi kosztami, związanymi z koniecznością dostosowania oprogramowania do zmian w ustawie V
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Rainbow Tours dokonał podsumowania wyników ze sprzedaży za miesiąc grudzień roku 2011 oraz opublikował informacje dotyczące przychodów ze sprzedaży za okres od pierwszego stycznia do 31 grudnia 2011 roku. Przychody
1 lutego br. ruszyła nowa promocja kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym.Promocyjne warunki to oprocentowanie wynoszące 11,49% oraz 3% prowizji za przyznanie kredytu. Klient może dodatkowo zdecydować się na ubezpieczenie NNW,
Biznes na Ukrainie – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy2019-11-04 W jaki sposób rozpocząć działalność na terytorium Ukrainy? Jaka forma prowadzenia biznesu będzie najbezpieczniejsza? M.in. te pytania zadają sobie polscy
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de