TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
1% dla Fundacji to realna pomoc i piękny dowód zaufania społecznegoW Polsce istnieje ponad 7 tysięcy organizacji pożytku publicznego, czyli podmiotów, mających na celu pomoc najbardziej potrzebującym. Jesień to czas podsumowa
Materiał prasowy, 23.09.2019Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapu w życiu, jakim są studia. Dla wielu młodych-dorosłych ten moment wiąże się również ze zrobieniem kolej
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny podaje do wiadomości półroczny raport o strukturze aktywów na dzień 30.12.2011 Lp.składnik aktywówEmitentwartość na dzień wyceny (PLN)udział w aktywach (%)
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce – odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skutec
ATM S.A., która pod marką ATMAN oferuje zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla biznesu, pozyskała w ostatnim czasie kolejne kontrakty na usługi kolokacyjne w swoich obiektach zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach.W gr
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces