Data publikacji: 2018-04-04, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska branża transportowa niedoinwestowana. Na innowacje technologiczne firmy wydają znacznie mniej niż w Europie ZachodniejKategoria: BIZNES, , trasport,
Wyzwania stojące przed bankami w związku z rozwojem nowoczesnych technologii i alternatywnych kanałów dystrybucji usług w sytuacji niestabilności rynkowej i makroekonomicznej oraz nowych rozwiązań regulacyjnych i nadzorczych na
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
W czerwcu Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe na dotychczasowym poziomie. W najbliższych miesiącach nie należy spodziewać się zmian w polityce monetarnej. Będziemy natomiast obserwować dalsze zmniejszenie dy
Warszawa, 13 stycznia 2021 r.KOMUNIKAT PRASOWYKredyt na EkoWydatkiBank Pocztowy wspiera ekologiczne inwestycje PolakówBank Pocztowy, będący spółką z grupy kapitałowej Poczty Polskiej, uruchamia nową usługę kredytową doty
mBank wprowadza promocję, dzięki której klienci kupujący bilety lotnicze LOT-u zapłacą o 20 proc. mniej. Wystarczy za kupowany on-line bilet zapłacić kartą kredytową mBanku.– Polacy latają coraz chętniej, w zes
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego(ERDF – European Regional Development Fund) Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego powstał w 1975. Jest to reakcja na coraz większe rozbieżności w rozwoju regionów (spowodowane kryzy
Warszawa, 26 maja 2018 Informacja prasowaSamotne matki z finansami pod kreskąSytuacja ekonomiczna kobiet w Polsce poprawia się z roku na rok. Mimo to rzeczywistość, w której żyją samotne matki jest bardzo trudna – mówi Jol
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg