Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł – wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne prod
Data publikacji: 2016-04-12, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz gorsza pozycja polskich producentów wieprzowiny w UE. Ich udział w unijnej hodowli spadł w ciągu dekady o 1/3Kategoria: BIZNES, , ceny wieprzowiny, �
ATM S.A., która pod marką ATMAN oferuje zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla biznesu, pozyskała w ostatnim czasie kolejne kontrakty na usługi kolokacyjne w swoich obiektach zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach.W gr
Uczestnicy ósmej edycji ogólnopolskiego konkursu EY Financial Challenger, studenci kierunków ekonomicznych i finansowych, zmierzyli się z zadaniami stawianymi profesjonalistom z branży finansowej. Zdobyli r&oacut
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nas
Data publikacji: 2016-09-28, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobilis stawia na rozwój połączeń lokalnych. Nie wyklucza w najbliższym czasie kolejnych inwestycjiKategoria: INWESTOR, , Mobilis, połączenia dalekobie�
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
Warszawa, 20.03.2018r.PIT 2018.Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniuDo 30 kwietnia br. mamy obowiązek złożyć PIT. W tym roku nie rozliczy nas już pracodawca. – Musimy rozliczyć się samodzielnie, ale
Grupa WARTA zebrała ponad 2,5 mld zł składki przypisanej brutto: 1,3 mld zł spółka majątkowa i 1,2 mld zł towarzystwo życiowe. Ponad 12% wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych oznacza, że spółka kontynuuje trend wzrostowy o
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�