Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
FBI zatrzymało hakerów, którzy wyłudzili 30 milionów dolarów na fałszywych reklamachKraków, 29 listopada 2018 r. – FBI zatrzymało hakerów, którzy manipulowali ruchem sieciowym, aby generować zyski z reklam w internecie.
Notowana na NewConnect Spółka Wind Mobile opublikowała wyniki za czwarty kwartał 2011. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu w całym roku 2011 spółka wypracowała zysk netto na poziomie 2.3 miliona złotych, co st
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla BluerankKategoria: BIZNES, FirmaBluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search
Dominik Czarnota, dotychczasowy prezes zarządu spółki prowadzącej największy polski portal społecznościowy, opuszcza firmę. W nowej strukturze spółki jego kompetencje zostaną podzielone między osobami odpowiedzialnymi za ro
Po zeszłorocznym otwarciu dwóch nowych fabryk, koncern 3M wraca do Wrocławia z kolejnymi inwestycjami. Rozwój tamtejszych zakładów ma kosztować 125 mln złotych i zagwarantować zatrudnienie dla co najmniej 80 nowych pracownikó
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAŃSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w tym roku już p
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
Obok postkryzysowych zmian regulacyjnych i konsekwencji spodziewanego spowolnienia gospodarczego w dyskusji na temat perspektyw sektora bankowego coraz częściej pojawiają się ostrzeżenia dotyczące ryzyk dla stabilności systemu f
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie