Wniosek o dopłaty bezpośrednie – podstawowe informacje.autorem artykułu jest Bartosz ChmielewskiSkładając wniosek o dopłaty bezpośrednie należy pamiętać, że aby uzyskać pieniądze, trzeba posiadać działki rolne o łą
Data publikacji: 2016-04-12, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz gorsza pozycja polskich producentów wieprzowiny w UE. Ich udział w unijnej hodowli spadł w ciągu dekady o 1/3Kategoria: BIZNES, , ceny wieprzowiny, �
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
W styczniu płace w sektorze przedsiębiorstw wzrosły zaledwie o 0,4 proc. r/r po 2,4 proc. wzroście zanotowanym w grudniu. – Trzeba podkreślić, że niska dynamika płac to w dużej mierze zasługa efektów bazowych w górnic
FBI zatrzymało hakerów, którzy wyłudzili 30 milionów dolarów na fałszywych reklamachKraków, 29 listopada 2018 r. – FBI zatrzymało hakerów, którzy manipulowali ruchem sieciowym, aby generować zyski z reklam w internecie.
Pocztowe Konto Nestor zwyciężyło w rankingu na najtańsze konto dla Klientów – tradycjonalistów.Eksperci z Gazety Wyborczej przygotowujący zestawienie, w którym zwyciężył Bank Pocztowy, poszukiwali na
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Informacja dla mediówLegia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCoWarszawa, 19 stycznia 2021 r.Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów nap
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadaj