Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
Warszawa, 3 września 2017Firmy coraz częściej korzystają z usług podwykonawców – informatyków, prawników, księgowych oraz innych specjalistów. W takich sytuacjach nie da się uniknąć przekazania danych osobowych na zew
TUiR Warta zostało uhonorowane przez Home & Market tytułem „Najlepszy Partner w Biznesie” w kategorii „ubezpieczenia”. Do nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie” redakcja „Home & Market” nominuje firmy na pods
ING Bank Śląski po raz czwarty został wyróżniony przez Corporate Research Foundation międzynarodowym znakiem Top Employers, przyznawanym firmom prowadzącym najlepszą politykę personalną. Bank zajął pierwsze miejsce w rankin
Europejskie zegarki, jak co roku, cofnęliśmy o godzinę tydzień przed analogiczną zmianą czasu w USA. Niestety tak łatwo i szybko, jak wskazówki w zegarkach, nie da się cofnąć europejskich problemów, które wraz z napływe
Data publikacji: 2016-05-13, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W ciągu najbliższych czterech lat wartość amerykańskich inwestycji w Polsce będzie rosła. Stany Zjednoczone wśród głównych partnerów handlowychKate
Informacja prasowaKościan, 10maja 2021r.Coccodrillo otworzyło salonstacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w MoskwieCDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salonmarki
PKO Bank Polski modyfikuje politykę dywidendową. Wprowadzane zmiany mają na celu z jednej strony zapewnienie przewidywalności dla akcjonariuszy w zakresie strumienia oczekiwanych dywidend a z drugiej wzmocnienie bezpieczeństwa Ban
BRE Bank obsługuje obecnie ponad 3000 klientów międzynarodowych, z czego połowa to firmy z Niemiec. Odpowiadając na ich zapotrzebowanie bank uruchomił w ramach usług rynków finansowych German Desk – czyli profesjonalną obsł
Warszawa, 24 sierpnia 2020 r.Informacja prasowa Polski Instytut Ekonomiczny podaje, że pandemia koronawirusa spowodowała ograniczenia aktywności ponad 3 mld ludzi na świecie. Instytut szacuje, że światowa konsumpcja spadnie o