W Olivia Gate, pierwszym budynku centrum biurowego Olivia Business Centre, swój kolejny oddział w kraju uruchamia AIP Business Link. Jest to nowoczesna platforma zapewniająca start-upom możliwości szybkiego rozwoju i to w wa
PrestaShop − wiodąca platforma e-commerce otwiera polski oddział z Matthieu Bondu na czeleWarszawa, 19 marca 2021 – PrestaShop – najczęściej wybierana w Polsce platforma e-commerce – powołuje lokalny oddział odpowiedzial
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Najlepsze biura maklerskie w Polsce z platformą ComarchMiesięcznik Forbes wraz ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych (SII) opublikowały ranking najlepszych biur maklerskich w Polsce. Pierwsze trzy miejsca zajęły kolejno B
OC BRE Ubezpieczenia jest drugim – zaraz po PZU S.A. – najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wyb
Do pierwszego gwizdka na EURO 2012 pozostało kilka godzin, ale prawdziwe mecze euro-batalii zdają się rozgrywać już od dłuższego czasu. I to zupełnie gdzie indziej. Pierwsza na boisko wybiegła targana kryzysem Grecja i walczy
28 października 2012 odbyła się kolejna edycja państwowego egzaminu na Maklera Papierów Wartościowych oraz I etap egzaminu na doradcę inwestycyjnego. Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich możliwości zdobycia, przed planowan�
Fortinet ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku Warszawa, 12 sierpnia 2019 r. Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, przedstawił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku. Wybrane pozycje prezent
Europosłowie z Niemiec, Czech i Polski, przedstawiciele rządów krajów Europy Centralnej, a także coraz mocniejsza delegacja krajowej władzy wykonawczej – kolejni goście specjalni potwierdzają obecność na zbl
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�