RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Europejskie zegarki, jak co roku, cofnęliśmy o godzinę tydzień przed analogiczną zmianą czasu w USA. Niestety tak łatwo i szybko, jak wskazówki w zegarkach, nie da się cofnąć europejskich problemów, które wraz z napływe
Data publikacji: 2016-05-13, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W ciągu najbliższych czterech lat wartość amerykańskich inwestycji w Polsce będzie rosła. Stany Zjednoczone wśród głównych partnerów handlowychKate
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Data publikacji: 2014-09-05, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Szeliga (Grupa Boryszew): Druga połowa 2014 r. będzie dużo lepsza od pierwszej. Pracujemy nad trzykrotnym wzrostem rentowności w segmencie automotiveKat
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwaAkcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, z
Materiał prasowy 04.12.2019Kredyt gotówkowy na Święta, czyli co warto wiedzieć?Jak wynika z szacunków firmy Deloitte, na tegoroczne Święta wydamy średnio 1521 zł – to ażo 350 zł więcej niż przed rokiem . Pomimo tego,
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Data publikacji: 2016-12-21, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie liczba oszustw w sektorze finansowym i ubezpieczeniachKategoria: BIZNES, , branża finansowa, ubezpieczyciele, sektor finansowy, SAS Institute, wyłudz
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de