In My Opinion, w skrócie IMO to innowacyjny projekt dedykowany strefie handlowo – usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań skutkujących poznaniem opinii Konsumentów i wdrażaniem ich sugestii. Misja IMO odp
Rozbudowa hotelu Mona Lisa w Kołobrzegu o condo apartamentyz finansowaniem Monument FundChoć w ostatnich latach turystyka w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, w dalszym ciągu nie ma wystarczającej liczby obiektów zbiorowego
Data publikacji: 2014-09-23, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W latach 2016-2017 kumulacja projektów z nowej unijnej perspektywy. Mogą być problemy z zasobami: pracownikami, materiałami, wykonawcamiKategoria: BIZNES,
mBank proponuje 18-miesięczną lokatę strukturyzowaną, dzięki której klienci indywidualni mogą zarobić nawet 16,5 proc. na wzroście kursu akcji największych spółek z sektora nowych technologii notowanych na NASDA
Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Firmowe Konto Oszczędnościowe oferowane przez Bank Pocztowy zajęło drugie miejsce na rynku kont oszczędnościowych dla mikroprzedsiębiorców.FKO gwarantuje Klientom oprocentowanie na poziomie 5% w skali roku. Pozwoliło to na za
Ceny mieszkań biją kolejne rekordy, a młodzi Polacy zadłużają się na dziesiątki lat. Raport Oferteo.plMieszkania w Polsce drożeją w tempie niespotykanym nigdy dotąd. W styczniu 2020 średnia cena 1m2 na rynku wtórnym w War
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg