Z początkiem lipca tego roku do zespołu Samsung Electronics Polska dołączył Marek Rawicki, który objął stanowisko Marketing Unit Managera i będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych,
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Warszawa, 24 sierpnia 2020 r.Informacja prasowa Polski Instytut Ekonomiczny podaje, że pandemia koronawirusa spowodowała ograniczenia aktywności ponad 3 mld ludzi na świecie. Instytut szacuje, że światowa konsumpcja spadnie o
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Znacząco zwiększyły się zasoby perspektywiczne przypisane do obydwu koncesji poszukiwawczych Kulczyk Oil Ventures w Brunei, wynika z najnowszego oszacowania niezależnej firmy inżynieryjnej z Londynu, RPS Energy. Zasoby perspektyw
MSP odgrywają kluczową rolę w gospodarce Polski. Stanowią 99,8 proc. wszystkich przedsiębiorstw. Wytwarzają one PKB na poziomie 47,6 proc.. W porównaniu z najwyżej rozwiniętymi państwami europejskimi Polskę dzieli duży dy
Przed nami najbardziej oczekiwany okres w roku – Święta Bożego Narodzenia. Statystycznie to właśnie w grudniu wydajemy najwięcej pieniędzy, zarówno na przygotowanie samej Wigilii, jak i na prezenty dla najbliższych. Często
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informac
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla BluerankKategoria: BIZNES, FirmaBluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj