Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
Sprzedaż detaliczna wzrosła w listopadzie 2,4 proc. w skali roku (wobec 3,3 proc. w październiku). W danych ciągle dodatni pozostaje efekt dni roboczych – w listopadzie +1 r/r, a zatem trend spadkowy tego agregatu jest kontynuo
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla BluerankKategoria: BIZNES, FirmaBluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search
Obok postkryzysowych zmian regulacyjnych i konsekwencji spodziewanego spowolnienia gospodarczego w dyskusji na temat perspektyw sektora bankowego coraz częściej pojawiają się ostrzeżenia dotyczące ryzyk dla stabilności systemu f
Nowoczesny tablet i inne ciekawe nagrody mogą otrzymać klienci WARTY, którzy do końca sezonu wakacyjnego kupią ubezpieczenie turystyczne WARTA Travel. Teraz to jeszcze łatwiejsze, bo towarzystwo rozbudowało ofertę sprzeda
12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce – odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skutec
Warszawa, 06.02.2018INFORMACJA PRASOWA40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną eksploatację samochodów służbowychWedług badania zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A., 40,6 proc. przedsiębiorców z sek
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
Pod hasłem „Miej na głowie mniej!” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty popularnej Mini Ratki klienci, korzystający z wariantu pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiąz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie