Data publikacji: 2014-09-05, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Szeliga (Grupa Boryszew): Druga połowa 2014 r. będzie dużo lepsza od pierwszej. Pracujemy nad trzykrotnym wzrostem rentowności w segmencie automotiveKat
Ponad 10 proc., tyle w 2011 roku wyniosła stopa zwrotu z inwestycji w złoto, to więcej o 2 p. p. niż w przypadku ropy i ponad dwa razy tyle, ile zarobili w tym czasie klienci, którzy kupili bony skarbowe. Teraz …
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu progu podatk
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Data publikacji: 2016-09-28, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobilis stawia na rozwój połączeń lokalnych. Nie wyklucza w najbliższym czasie kolejnych inwestycjiKategoria: INWESTOR, , Mobilis, połączenia dalekobie�
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmi
– Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw w grudniu obniżyło się w o ponad 12 tys. osób w stosunku do poprzedniego miesiąca, co biorąc pod uwagę zachowanie wskaźników koniunktury, ciepły grudzień oraz doty
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją cz
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �