Rząd na to liczy, ale jego projekt ustawy w tej sprawie deweloperzy przyjęli z mieszanymi uczuciami. Wielu wolałoby ustawę, dzięki której zwiększyłaby się dostępność terenów budowlanychWe wtorek rząd postanowił skierowa
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Klienci Banku Pocztowego korzystający z rachunków osobistych mogą wnioskować o kredyt gotówkowy nie tylko na podstawie zaświadczenia o wysokości dochodów.W artykule „Kredyty na oświadczenie wciąż w o
Rozwijanie infrastruktury energetycznej, wzrost wymiany handlowej i pogłębienie współpracy w ramach Grupy Wyszehradzkiej oraz stymulowanie rozwoju gospodarczego, to główne tematy pierwszej konferencji w ramach EEC Roadshow. Forum
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Data publikacji: 2014-11-14, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Minister finansów: Dobra polityka gospodarcza procentuje wzrostem PKB. Polska pozostaje jednym z liderów w UEKategoria: BIZNES, , PKB, Polska, Unia Europejsk
Data publikacji: 2016-12-21, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie liczba oszustw w sektorze finansowym i ubezpieczeniachKategoria: BIZNES, , branża finansowa, ubezpieczyciele, sektor finansowy, SAS Institute, wyłudz
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa