Nowości i ciekawostki w podatkowych zeznaniach rocznychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-płacowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgowePierwsze zeznania roczne za 2018 r. zostały już złożone. Do 31 s
Akcje ATM Grupy SA mogą być perełkami kiełkującej hossy – wynika z opublikowanego dziś raportu „21 spółek na trzaskające mrozy” w „Pulsie Biznesu”. Redakcja sprawdziła, które sp&oac
18 grudnia 2011 roku wchodzi w życie nowa ustawa o kredycie konsumenckim. Kredytobiorcy będą mieli więcej czasu na wycofanie się z podpisanej umowy, a zestaw obowiązkowych informacji przekazywanych przez pożyczkodawcę zostanie
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł – wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne prod
Firma Sage dołączyła do głównych linii oprogramowania oferowanego w Polsce – Systemu Symfonia i Systemu Zarządzania Forte – zupełnie nową funkcjonalność: obsługę procesów produkcyjnych.Nastąpiło
Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutegoPrzedsiębiorcy, którzy chcieliby skorzystać z „małego ZUS plus”, wciąż mogą złożyć odpowiednią deklarację. Eksperci inFakt przypominają, że ostatni dzień zgłos
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg