W dniu 20.12.2011 spółka Wind Mobile SA zawarła umowę z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na dostawę modułu MRF (Media Resorce Function) stanowiącego element architektury IMS.„IP Multimedia Subsyste
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię marketingową promującą ING BusinessMobile, aplikację bankowości mobilnej dla firm.Aplikacja ING BusinessMobile pozwala klientom korporacyjnym banku w wygodny i intuicyjny sposób zarządza�
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Jaka jest sytuacja sektora nieruchomości komercyjnych w państwach Europy Centralnej? Jak banki oraz instytucje finansowe oceniają bezpieczeństwo inwestycyjne w branży? Gdzie szukać funduszy na realizacje inwestycji? Odpowiedzi na
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
Informacja prasowa15/10/2019Domeny.pl: obywatele UE będą mogli rejestrować adres .EU bez względu na miejsce zamieszkania. Liczba domen .EU może jednak gwałtownie zmaleć ze względu na brexitDomena .EU sta
Agora w ramach podjętej z firmą Admeld współpracy będzie oferować reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym (Real Time B