Diament Forbesa 2021 dla BostikPrzyznawane rokrocznie Diamenty Forbesa to nagroda, która docenia przedsiębiorstwa wyznaczające trendy. W tym roku – już po raz 13 – ogłoszono listę firm, które należą do grona najdynamiczni
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją cz
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Data publikacji: 2016-05-13, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W ciągu najbliższych czterech lat wartość amerykańskich inwestycji w Polsce będzie rosła. Stany Zjednoczone wśród głównych partnerów handlowychKate
Urządzenia Mio będą dostępne w sieci dystrybucyjnej Grupy AB S.A. Firma MiTAC pragnie w ten sposób powiększyć rynkową dostępność swoich produktów. Dealerzy, resellerzy, a także wszyscy sprzedawcy indywidualni b
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Data publikacji: 2016-04-14, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netflix wyda w tym roku 5 mld dol. na zakupy licencjiKategoria: INWESTOR, , telewizja internetowa, wideo na żądanie, Netflix, widzowie, Joris EversTelewizja
Materiał prasowy, 23.09.2019Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapu w życiu, jakim są studia. Dla wielu młodych-dorosłych ten moment wiąże się również ze zrobieniem kolej
mBank, Millennium i PKO BP to banki najgorzej oceniane przez internautów – wynika z badania Emotrack.pl zrealizowanego przez agencję marketingową Think Kong (On Board San Markos Group) i firmę Zetema – ponad 40% wszystk