Warszawa, 31 lipca 2018 r. Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress. Zamów wyprawkę szkolną już dziś, a zapłacisz o kilkadziesiąt złotych mnieji otrzymasz rabat na zakupyW ubiegłym roku rodzice wydali na wyprawk�
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
ING Bank Śląski oferuje klientom dwa nowe produkty strukturyzowane – Inwestycyjne Lokaty Terminowe „Pewny Procent 2” i „Lokomotywy Europy 2”. Subskrypcje obu lokat potrwają do 6 lutego br. – Inwestycyjna Lokata
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw nie wzrosło w ujęciu rocznym w lipcu, zgodnie z naszą prognozą. – W ujęciu absolutnym ubyło 3tys. miejsc pracy, co jest spójne ze spadkową tendencją na rynku pracy. Biorąc
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci. Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsument
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek