Uczestnicy ósmej edycji ogólnopolskiego konkursu EY Financial Challenger, studenci kierunków ekonomicznych i finansowych, zmierzyli się z zadaniami stawianymi profesjonalistom z branży finansowej. Zdobyli r&oacut
– „Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu najbliższych kwestii, warto myśleć globalnie” – zapowiada główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące organ
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw nie wzrosło w ujęciu rocznym w lipcu, zgodnie z naszą prognozą. – W ujęciu absolutnym ubyło 3tys. miejsc pracy, co jest spójne ze spadkową tendencją na rynku pracy. Biorąc
Wyzwania stojące przed bankami w związku z rozwojem nowoczesnych technologii i alternatywnych kanałów dystrybucji usług w sytuacji niestabilności rynkowej i makroekonomicznej oraz nowych rozwiązań regulacyjnych i nadzorczych na
Warszawa, 15 stycznia 2018 r.Informacja prasowa Zmiany w prawie – sprawdź, co zmieni się w tym roku– ustawy istotne z punktu widzenia obywateli Prawodawca chcąc jak najlepiej przygotować się do obowiązywania RODO przy
Data publikacji: 2014-10-16, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzrasta ryzyko osłabienia złotego. EBC może uratować kurs przed skutkami działań FedKategoria: INWESTOR, , złoty, EBC, Fed, skup ABS, skup aktywów, ryn
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz