Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
28.05.2018 Informacja prasowa PMR Restrukturyzacje SA——————————————————————————
Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja – Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami po
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Data publikacji: 2015-11-25, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gospodarka odpadami po nowemu. Możliwe jest łączenie procesów zagospodarowywania odpadów, odzyskiwania surowców oraz produkcji energii i ciepłaKategoria
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Komunikat prasowyAccor wprowadza ALL CONNECT, nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams* * *INNOWACYJNA KONCEPCJA WYDARZEŃ HYBRYDOWYCH ZAPEWNIA BEZPROBLEMOWE FIZYCZNE I WIRTUALNE SPOTKANIA NA CAŁYM
Poczta Polska uruchomiła pierwsze Pocztowe Strefy Finansowe czyli wydzielone, profesjonalne stanowiska do sprzedaży produktów finansowych. Dziś ruszyło 6 stref w krakowskich i poznańskich placówkach pocztowych. Do końca marca