Skip to content
czwartek, 18 grudnia, 2025
Latest:
  • Parlament Europejski chce nagłośnić sytuację więźniów politycznych. Uhonorował dziennikarzy walczących z reżimami w Gruzji i na Białorusi
  • Hyundai notuje czterokrotny wzrost sprzedaży elektryków. Najmocniej rośnie popyt na auta miejskie
  • Polacy przekonują się do zwrotu opakowań. W sklepach Lidl Polska zebrano ponad 140 mln plastikowych butelek i metalowych puszek
  • Świąteczne spotkania sprzyjają rozprzestrzenianiu się wirusów. Eksperci przypominają o znaczeniu szczepień przeciw COVID-19 [DEPESZA]
  • UE coraz bardziej odstaje od USA i Chin w rozwoju AI. To zagraża dobrobytowi i pozycji geopolitycznej Europy

Dopłaty czy dopłata?

Aktualności i wiadomości prasowe: poszukaj pomysłów na dodatkowe pieniądze

  • doplata.pl
  • Aktualności
  • Banki
  • Biznes
  • Dotacje z UE
  • Finanse
  • Firmy
  • Rankingi
  • Wydarzenia

klient 2.0

E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny Biznes e-commerce Firma Focus Telecom Polska klient 2.0 Michał Misiak obsługa klienta sklepy wielokanałowa komunikacja

E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny

8 lutego, 2016 Biura prasowe
  • FMCG lubi lojalność! Czas na akcje B2B!
  • Przybywa Polaków potwierdzających swoją rzetelność płatniczą. Pozytywna historia kredytowa poprawia ich wiarygodność na rynku
  • Misja Artemis to przełom w eksploracji kosmosu. Człowiek za pięć lat znowu stanie na Księżycu, a za 10 lat na Marsie
  • Rosyjskie zbrodnie będą trudne do osądzenia przed międzynarodowymi trybunałami. Mało prawdopodobne, aby faktyczni sprawcy stanęli przed sądem
  • Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje głównie cena
Ciekawe artykuły

Odpoczynek po wzrostach

Miniony tydzień przyniósł kosmetyczne zmiany indeksów, zarówno zagranicznych jak i krajowych. W odróżnieniu od ubiegłych tygodni brak było istotnych różnic w zachowaniu między indeksami małych

Orange rozwija internet dużych prędkości. Ponad 4 mln gospodarstw domowych w zasięgu najszybszej Neostrady

Data publikacji: 2015-07-13, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orange rozwija internet dużych prędkości. Ponad 4 mln gospodarstw domowych w zasięgu najszybszej NeostradyKategoria: BIZNES, , Orange, internet, internet m

Sprostowanie PKO Banku Polskiego opublikowane w „Magazynie Ekspresu Reporterów” w związku z reportażem Pawła Kaźmierczaka „Pewne jak w banku”

Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi

Generali OFE – półroczna struktura aktywów na dzień 29 czerwca 2012 roku

Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o półrocznej strukturze aktywów – stan na dzień 29 czerwca 2012 roku. Lp.składnik aktywówEmitentwartość na dzień wyceny (PLN)udzi

W Europie ubywa domen z rozszerzeniem .EU

W Europie ubywa domen z rozszerzeniem .EU
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2

Generali OFE – struktura aktywów na dzień 28 lutego 2012 r.

Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o miesięcznej strukturze aktywów – stan na dzień 28 lutego 2012 r.Lp.Składnik aktywówUdział w wartości aktywów1.Obligacje, bony i inne papier

Gdzie mogę znaleźć informację, czy moja instytucja może być projektodawcą

Gdzie mogę znaleźć informację, czy moja instytucja może być projektodawcą
Szczegółową informację na temat tego, kto może być ostatecznym odbiorcą (projektodawcą)w ramach każdego z Działań SPO RZL oraz w Działaniach Priorytetu 2 ZPORR można znaleźć w opisie Działań w Uzupełnieniach Programó

Niemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnego

Niemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnego
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz

Program Łatwy Eksport

Program Łatwy Eksport
Program poręczeniowo–ubezpieczeniowy „Łatwy Eksport” został przygotowany przez KUKE i Bank Gospodarstwa Krajowego. Jest on dla tych, którzy eksportują towar i nie posiadają możliwości przedstawienia bankowi odpowiednich z
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
E-sklepy walczą o nowy typ kupujących. Klient 2.0 jest bardziej wymagający, mało cierpliwy i nielojalny
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Nasze strony
    kurs jezykowe online Tłumaczenia dla firm szkoła jezyków obcych
czego obawiaja sie policjantki, home appliances sales, DOPŁATY 2015 JAK WYPEŁNIĆ JAKIE ZMIANY, BP upstream jobs, ceny gruntów wg gus 2021, Shell upstream jobs, przykłady wypełniania wniosków o dopłaty bezpośrednie na rok 2015, ile dotacji do hektara, przykladowo wypelniony wniosek o doplaty bezposrednie, ile wynosi dopłata do hektara 2011
https://www doplata pl/b/zwrot-z-podatku-vat-zz-kl-02/, https://www doplata pl/b/jak-zabezpieczyc-zloto-przed-wykrywaczem-metali/, https://www doplata pl/dna-moze-rozwiazac-problem-masowego-przechowywania-danych-glowne-zalety-to-ogromna-pojemnosc-trwalosc-i-bezpieczenstwo-zapisu/, https://www doplata pl/bank-pocztowy-z-nowa-promocja-kredytow-gotowkowych/, deficyt informatyków bedzie rósł, rośnie bilans fed, główny inspektor informacji finansowej, ile podrozeja paliwa, a lockdown announcement inside the stratcom, /kl/03 co oznacza
Tagi
BIZNESeksportFEDFirmagiełdagospodarkaGPWinflacjaINNOWACJEINWESTORinwestycjejestnieorazPKBRPPrynekstopy procentowewynikizłoty
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.