Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Data publikacji: 2020-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: [m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na FacebookuKategoria: BIZNES, Firma7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATIO
ATM S.A. największy w Polsce i istotny w Europie Środkowo-Wschodniej operator centrów danych pozyskał kontrakt obejmujący świadczenie usług kolokacji w Centrum Danych Thinx Poland dla jednego z czołowych operatorów telekomunik
W sierpniu roczny wskaźnik inflacji obniżył się do 3,8 proc. z 4,0 proc. Spadek inflacji był zgodny z oczekiwaniami analityków.– Podobnie jak przed miesiącem zasadniczym powodem obniżenia się wskaźnika były niższe ce
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Przychody Grupy Kapitałowej ATM – największego niezależnego producenta programów telewizyjnych i filmów – w I półroczu 2012 roku wyniosły 49,7mln zł i były o 4,6proc. mniejsze niż w tym okresie ub.r. Spółka raportu
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
mBank rozpoczyna subskrypcję 6-miesięcznej lokaty strukturyzowanej „Czas Złotówki II ”, umożliwiającej osiągnięcie zysku dzięki umocnieniu się narodowej waluty wobec euro. Ostateczne oprocentowanie