Data publikacji: 2017-01-19, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Klasztorne po przejęciu Dazumi chcą podwoić przychody i myślą o akwizycjachKategoria: INWESTOR, , Dazumi, Produkty Klasztorne, Stoppoint, Stacja
Umacniaj?cy si? z?oty obni?a raty kredytów walutowych. Z wylicze? Expandera wynika, ?e najbli?sza rata kredytu we frankach b?dzie o 105 z? ni?sza ni? w czerwcu, a kredytu w euro o 130 z?. O kolejne kilkadziesi?t z?otych mo?na j?
Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji
Data publikacji: 2016-04-12, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz gorsza pozycja polskich producentów wieprzowiny w UE. Ich udział w unijnej hodowli spadł w ciągu dekady o 1/3Kategoria: BIZNES, , ceny wieprzowiny, �
Badanie Forbes Insights i Vertiv: centra danych nie spełniają potrzeb przedsiębiorstw?71% badanych firm przyznaje, że obecne centra danych nie zaspokajają ich wszystkich potrzeb[Warszawa, 20 marca 2020 r.] Tylko 29% osób podejm
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej . Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią
INFORMACJA PRASOWADostawy w e-commerce a ekologiaRynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się