Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz
28 października 2012 odbyła się kolejna edycja państwowego egzaminu na Maklera Papierów Wartościowych oraz I etap egzaminu na doradcę inwestycyjnego. Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich możliwości zdobycia, przed planowan�
– Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw w grudniu obniżyło się w o ponad 12 tys. osób w stosunku do poprzedniego miesiąca, co biorąc pod uwagę zachowanie wskaźników koniunktury, ciepły grudzień oraz doty
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Data publikacji: 2014-09-05, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Szeliga (Grupa Boryszew): Druga połowa 2014 r. będzie dużo lepsza od pierwszej. Pracujemy nad trzykrotnym wzrostem rentowności w segmencie automotiveKat
Informacja prasowaToruń, 9 września 2021 r.Noctiluca członkiem Polskiej Platformy Technologicznej FotonikiNoctiluca, dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z branży wyświetlaczy, dołączyła do Polskiej Platfor
PKO Bank Polski modyfikuje politykę dywidendową. Wprowadzane zmiany mają na celu z jednej strony zapewnienie przewidywalności dla akcjonariuszy w zakresie strumienia oczekiwanych dywidend a z drugiej wzmocnienie bezpieczeństwa Ban
W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadaj