Zgodnie z wcześniejszymi prognozami, kwiecień i maj były miesiącami korekty dla rynku akcji. Według analityków Domu Inwestycyjnego BRE Banku czerwiec, mimo, że nadal spadkowy, będzie dobrym okresem do kupna akcji.Słabe
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
PKO Bank Polski podjął decyzję o zamiarze przedterminowego wykupu wszystkich obligacji podporządkowanych wyemitowanych w 2007 r. Decyzja ta, zgodna z konwencją europejskiego rynku obligacji podporządkowanych, świadczy o sile kap
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Urządzenia Mio będą dostępne w sieci dystrybucyjnej Grupy AB S.A. Firma MiTAC pragnie w ten sposób powiększyć rynkową dostępność swoich produktów. Dealerzy, resellerzy, a także wszyscy sprzedawcy indywidualni b
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg
W dniu 12 stycznia 2012 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rejestrowy wydał postawienie o wpisaniu Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU do Rejestru Funduszy. Oznacza to rozpoczęcie sprzedaży nowego produktu z
Zeszły tydzień na warszawskim parkiecie okazał się być wzrostowy. Co więcej był to pierwszy tydzień od września 2011 r., w którym każdego dnia główny indeks WIG odnotował wzrost. W skali tygodnia wzmocnił si�
W Polsce 30 proc. firm jest prowadzonych przez osoby, które nie ukończyły 30. roku życia.[1] Młodym przedsiębiorcom nie brakuje optymizmu i odwagi do podejmowania decyzji o pracy na swoim, ale założenie własnej działalności
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa