PKO Bank Polski modyfikuje politykę dywidendową. Wprowadzane zmiany mają na celu z jednej strony zapewnienie przewidywalności dla akcjonariuszy w zakresie strumienia oczekiwanych dywidend a z drugiej wzmocnienie bezpieczeństwa Ban
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
25.02.2021 r.materiał prasowyNowy samochód kupimy przez telefon, a wirtualna rzeczywistość i mobile gaming nam w tym pomogą W 2021 roku Toyota i Lexus szykują mocną ekspansję narzędzi online, by klienci mogli kupić samoch
TP i przedstawiciele duńskiej spółki Danish Polish Telecommunications Group, GN Store Nord A/S i GN Cable System A/S, akcjonariuszy DPTG, zawarli dziś ugodę w efekcie której spór między polskim operatore
Agencja ratingowa wysoko oceniła wiarygodność finansową PKO Banku Polskiego przyznając mu oceny A-(ocena długookresowa) /A-2 (ocena krótkookresowa) z perspektywą stabilną. W uzasadnieniu analitycy Standard & Poor’s p
Data publikacji: 2015-05-07, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPEES liczy na wzrost eksportu i zysków w 2015 roku. Spółce sprzyjają dopłaty do plantacji ziemniaków skrobiowychKategoria: INWESTOR, , skrobia, ziemnia
3M to jeden z najbardziej pożądanych pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menadżerów w kategorii „produkcja przemysłowa”. W trzeciej edycji rankingu Antal International firma zajęła prestiżowe drugie miejsce. „Na
Data publikacji: 2015-07-13, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orange rozwija internet dużych prędkości. Ponad 4 mln gospodarstw domowych w zasięgu najszybszej NeostradyKategoria: BIZNES, , Orange, internet, internet m
Rząd na to liczy, ale jego projekt ustawy w tej sprawie deweloperzy przyjęli z mieszanymi uczuciami. Wielu wolałoby ustawę, dzięki której zwiększyłaby się dostępność terenów budowlanychWe wtorek rząd postanowił skierowa
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani