Coccodrillo emisja akcji giełda Giełda Papierów Wartościowych INWESTOR oferta publiczna akcji rynek odzieży w Polsce

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej
Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln

Data publikacji: 2014-09-30, 10:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej
Kategoria: INWESTOR, , Coccodrillo, rynek odzieży w Polsce, giełda, Giełda Papierów Wartościowych, emisja akcji, oferta publiczna akcji

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln zł.

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln zł.

Jak przekonuje Tomasz Przybyła, wiceprezes zarządu CDRL, realizacja prognozy jest niezagrożona. Wyniki spółki za pierwsze półrocze br. były znacznie lepsze od rezultatów finansowych w tym samym okresie ubiegłego roku.

– To skutek przeprowadzonej optymalizacji sieci sprzedaży – tłumaczy Tomasz Przybyła. – Renegocjowaliśmy wiele umów z centrami handlowymi, zamknęliśmy część nierentownych sklepów. Poza tym w ubiegłym roku wyprzedawaliśmy magazyny, w związku z tym zmieniła się struktura [sprzedaży]. Towary, które oferujemy obecnie, są już sprzedawane w oparciu o znacznie wyższą marżę.

Pieniądze z emisji, jak przekonuje wiceprezes CDRL, zostaną przeznaczone na dalszy rozwój firmy, poprawę wskaźników oraz znaczne zredukowanie zadłużenia. Obecnie sieć sprzedaży spółki w Polsce liczy ponad 200 salonów. Za granicą firma ma 145 placówek, między innymi w Austrii, Czechach, Rumunii, krajach bałtyckich, na Węgrzech i Słowacji, a także w Arabii Saudyjskiej, Mongolii oraz Libii.

A to już wiesz?  Niepewność w Polsce i za granicą sprawia, że polscy przedsiębiorcy wstrzymują się z inwestycjami. To może pokrzyżować rządowe plany co do wzrostu PKB w tym roku

– Chcemy skupić się przede wszystkim na krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w których jesteśmy obecni już od kilku lat – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Tomasz Przybyła. – Przede wszystkim naszym celem jest dalsza rozbudowa sieci w Rumunii i Czechach. W Rumunii już obecnie jesteśmy liderem rynku, mamy 35 sklepów i tę pozycję mamy zamiar umacniać. Liczymy na to, że w ciągu najbliższych kilku lat podwoimy tamtejszą sieć sprzedaży.

W transzy detalicznej dla inwestorów indywidualnych oferta publiczna akcji CDRL SA potrwa do 7 października br. Zapisy na akcje w transzy instytucjonalnej potrwają od 9 do 15 października. Drobni inwestorzy mogą złożyć zamówienie na paczkę zawierającą od 100 do 150 tys. walorów po cenie maksymalnej 17,40 zł za akcję. Zapisy przyjmowane są w placówkach Domu Maklerskiego Trigon SA oraz Domu Maklerskiego BZ WBK SA. Ostateczna cena emisyjna zostanie podana 9 października br.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej INWESTOR, Coccodrillo, rynek odzieży w Polsce, giełda, Giełda Papierów Wartościowych, emisja akcji, oferta publiczna akcji- Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln zł.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy