INWESTOR klienci konta internetowe marketing mobilny powidomienia reklama serwis sms telekomunikacja wap

Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi

Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi
Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi technologicznemu wartość tego rynku nieustająco rośnie. Spółka posiadająca nowoczesną platformę do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS zapowiada, że wkrótce zaprezentuje nową odsłonę swojego serwisu, wzbogaconą o inne kanały

Data publikacji: 2015-12-10, 07:50
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi
Kategoria: INWESTOR, , sms, marketing mobilny, telekomunikacja, wap, reklama, powidomienia, serwis, klienci, konta internetowe

Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi technologicznemu wartość tego rynku nieustająco rośnie. Spółka posiadająca nowoczesną platformę do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS zapowiada, że wkrótce zaprezentuje nową odsłonę swojego serwisu, wzbogaconą o inne kanały komunikacji.

Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi

Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi technologicznemu wartość tego rynku nieustająco rośnie. Spółka posiadająca nowoczesną platformę do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS zapowiada, że wkrótce zaprezentuje nową odsłonę swojego serwisu, wzbogaconą o inne kanały komunikacji.

– Widzimy zapotrzebowanie na rynku na nasze usługi i widzimy rozwój technologii – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Andrzej Ogonowski, dyrektor ds. marketingu & PR SMSAPI.pl. –  Zarówno smartfony, jak i coraz większa liczba aplikacji powodują, że SMS-y są – i wydaje się, że cały czas będą – stabilnym rozwiązaniem komunikacyjnym. Po prostu warto wykorzystać nowe technologie, dlatego też wprowadzimy zintegrowane powiadomienia pushowe, czyli takie, które będą przychodziły w danej aplikacji na smartfona.

Andrzej Ogonowski zapowiada, że jego firma nadal skupiać się będzie na komunikacji, której podstawowym narzędziem działania pozostaną wiadomości SMS. Plany zakładają wzbogacenie usługi o WAP Pushe (wiadomości SMS, które zawierają łącza do stron internetowych) i nowe technologie. Firma zapowiada, że nowe usługi chce uruchomić w ciągu 2–3 miesięcy.

A to już wiesz?  W oczekiwaniu na rozstrzygnięcia w swing states zyskiwać będzie złoto lub peso

– Tak naprawdę dzisiaj już mamy gotową całą infrastrukturę, pozostaje nam tylko wdrożenie tego do systemu tzw. front-endu, czyli ostatniego etapu, żeby klienci mogli z tego korzystać. Cały koszt i nakłady finansowe zostały już poniesione, a system jest praktycznie gotowy do działania.

Spółka podkreśla ogólny wzrost wysyłek wiadomości zarówno w marketingu, jak i w powiadomieniach. Widzi też ogromny potencjał rozwoju.

– Mamy aktywnych ponad 22 tys. kont – informuje dyrektor ds. marketingu & PR SMSAPI.pl. – Przeważnie właściwie w całości biznesowych czy urzędowych. Jesteśmy rzeczywiście jednym z czołowych dostawców masowej wysyłki powiadomień SMS. Cieszy nas, że z roku na rok odnotowujemy coraz większą liczbę wysyłek. Pokazuje to, że w Polsce firmy i urzędy wiedzą, jak mądrze wysyłać informacje i że ten kanał komunikacji naprawdę się sprawdza.

SMSAPI.pl deklaruje, że jest w stanie obsłużyć każdą branżę. Treści wysyłane przez system firmy podzielone są na dwa rodzaje: powiadomienia oraz wysyłki marketingowe. Powiadomienia związane są z urzędami i informują np. o zagrożeniach, zbliżających się wydarzeniach lokalnych czy możliwości odebrania dokumentów. Wysyłki marketingowe to zaś kreacja marketingowa i może służyć dowolnemu przesłaniu klienta.

– Niedawno wykonaliśmy badania, żeby sprawdzić wielkość rynku marketingu SMS, komunikacji SMS i wyszła nam wartość około 105 mln zł – zwraca uwagę Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl. –  Wydaje się, że jesteśmy w czołówce polskich firm dostarczających komunikację SMS-ową.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi INWESTOR, sms, marketing mobilny, telekomunikacja, wap, reklama, powidomienia, serwis, klienci, konta internetowe- Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi technologicznemu wartość tego rynku nieustająco rośnie. Spółka posiadająca nowoczesną platformę do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS zapowiada, że wkrótce zaprezentuje nową odsłonę swojego serwisu, wzbogaconą o inne kanały komunikacji.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy