MAKRO w gronie najlepszych pracodawców

MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny otrzymało tytuł "Idealny Pracodawca". Wyróżnienie przyznane zostało na podstawie wyników badania Universum Student Survey 2012, w którym wzięło udział ponad 15 000 studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych, medycznych czy humanistycznych.

W porównaniu z rokiem ubiegłym, MAKRO Cash & Carry Polska w kategorii Biznes awansowało aż o 20 oczek i znalazło się na 89 pozycji.

Ranking „Idealny Pracodawca” przygotowywany jest na podstawie wyników badania Uniwersum Student Survey. Co roku pracodawcy walczą aż tytuł w takich kategoriach jak: Biznes, Nauki humanistyczne, czy Medycyna i farmacja.

Celem badania jest poznanie oczekiwań i preferencji studentów związanych z  karierą i rozwojem zawodowym. Pozwala ono również na przeanalizowanie jakości wizerunku pracodawców na wybranym rynku pracy oraz czynników przesądzających o ich atrakcyjności. Badanie przeprowadzane jest w formie ankiety online, do której studenci uzyskują dostęp za pośrednictwem mediów. W tegorocznej polskiej edycji badania wzięło udział ponad 15 000 respondentów. 

 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

< 241648" >
Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top