Skip to content
wtorek, 23 grudnia, 2025
Latest:
  • Komisja Europejska walczy z kryzysem dostępności mieszkań. Zapowiada wsparcie dla miliardowych inwestycji w mieszkalnictwo
  • Kończy się okres przejściowy w systemie kaucyjnym. Proces wdrożenia potrwa jeszcze wiele miesięcy [DEPESZA]
  • Poszukiwane usługi związane ze świętami i sylwestrem. Polacy coraz częściej zlecają sprzątanie, gotowanie czy organizację imprez
  • Psy i koty nie powinny dostawać resztek z wigilijnego stołu. Niektóre produkty mogą być dla nich toksyczne
  • Europa nie jest głównym graczem w rozmowach nt. planu pokojowego dla Ukrainy. To może zagrozić trwałości porozumienia

Dopłaty czy dopłata?

Aktualności i wiadomości prasowe: poszukaj pomysłów na dodatkowe pieniądze

  • doplata.pl
  • Aktualności
  • Banki
  • Biznes
  • Dotacje z UE
  • Finanse
  • Firmy
  • Rankingi
  • Wydarzenia

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Gothaer

Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis Anna Włodarczyk-Moczkowska bezpośrednia likwidacja szkody Biznes jakość usług nowoczesne kanały komunikacji obsługa klienta polisa OC Towarzystwo Ubezpieczeniowe Gothaer Ubezpieczenia ubezpieczyciele

Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis

19 maja, 2016 Biura prasowe
  • Złodzieje codziennie próbują wyłudzić kredyty i pożyczki na kwotę 570 tys. zł. O próbie takiego wyłudzenia mogą powiadomić nas specjalne alerty SMS-owe
  • EKOlogiczne działania w biznesie
  • Nowy gracz na rynku gazu. Multimedia Polska sprzedaje błękitne paliwo
  • Ponad 82 tys. nauczycieli z nowymi kompetencjami cyfrowymi. To kluczowe obok wyposażenia szkół i rozwoju e-zasobów
  • Nowelizacja ustawy hazardowej ma zmniejszyć szarą strefę. Wpływy do budżetu będą większe
Ciekawe artykuły

Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów

Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak

Długie terminy płatności nękają branżę budowlaną

Długie terminy płatności nękają branżę budowlaną
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó

Informacja prasowa: Business Mixer startuje

24 lutego zainauguruję swoją działalność Business Mixer – cykl organizowanych przez Polskę Przedsiębiorczą imprez, na których młode, startujące firmy będą miały możliwość  spotkania  biznesowych e

Każdy, nawet Święty Mikołaj może polegać na PZU

Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa

Mądrze planuj budżet! Pomysły na prezenty gwiazdkowe dla całej rodziny

Mądrze planuj budżet! Pomysły na prezenty gwiazdkowe dla całej rodziny
Przed nami najbardziej oczekiwany okres w roku – Święta Bożego Narodzenia. Statystycznie to właśnie w grudniu wydajemy najwięcej pieniędzy, zarówno na przygotowanie samej Wigilii, jak i na prezenty dla najbliższych. Często

PIT 2018. Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniu

PIT 2018. Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniu
Warszawa, 20.03.2018r.PIT 2018.Ulgi, wzrost kwoty wolnej od podatku, pomoc w rozliczeniuDo 30 kwietnia br. mamy obowiązek złożyć PIT. W tym roku nie rozliczy nas już pracodawca. – Musimy rozliczyć się samodzielnie, ale

Popularne kredyty

Popularne kredyty
Kredyty stały się w ostatnich latach bardzo popularne, a zapotrzebowanie na nie ciągle wzrasta. Jeśli nie istniałyby kredyty bankowe, większość polskich rodzin, zwłaszcza tych młodych, nie miałaby gdzie mieszkać. Podobna sy

Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.

Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w

Finał VIII edycji konkursu EYe on Tax rozstrzygnięty

Ósma edycja ogólnopolskiego konkursu EYe on Tax spotkała się z rekordowym zainteresowaniem studentów – swój udział zgłosiły aż 642 drużyny. Uczestnicy, studenci kierunków prawniczych i ekonomicznych, zmierzyli się z za

Opóźnienia w płatnościach zmorą wszystkich przedsiębiorców

Opóźnienia w płatnościach zmorą wszystkich przedsiębiorców
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Jakość obsługi coraz ważniejsza dla klientów. Ubezpieczyciele inwestują w nowe kanały komunikacji i metody obsługi polis
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Nasze strony
    kurs jezykowe online Tłumaczenia dla firm szkoła jezyków obcych
główny inspektor informacji finansowej, program do wypełniania wniosków o dopłaty, DOPŁATY 2015 JAK WYPEŁNIĆ JAKIE ZMIANY, netia ericsson 2015, https://www doplata pl/b/jak-zabezpieczyc-zloto-przed-wykrywaczem-metali/, halvash gao, dopłaty suszowe podstawowe informacje, dopłaty do hektara 2012, wnioski obszarowe 2012, dopłata do hektara 2011
https://www doplata pl/b/zwrot-z-podatku-vat-zz-kl-02/, https://www doplata pl/b/jak-zabezpieczyc-zloto-przed-wykrywaczem-metali/, https://www doplata pl/dna-moze-rozwiazac-problem-masowego-przechowywania-danych-glowne-zalety-to-ogromna-pojemnosc-trwalosc-i-bezpieczenstwo-zapisu/, https://www doplata pl/bank-pocztowy-z-nowa-promocja-kredytow-gotowkowych/, deficyt informatyków bedzie rósł, rośnie bilans fed, główny inspektor informacji finansowej, ile podrozeja paliwa, a lockdown announcement inside the stratcom, /kl/03 co oznacza
Tagi
BIZNESeksportFEDFirmagiełdagospodarkaGPWinflacjaINNOWACJEINWESTORinwestycjejestnieorazPKBRPPrynekstopy procentowewynikizłoty
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.